I think I just died...

.
Började jobba klockan 07:00 i morse.
.
Det är väl helt okej om man lägger sig i tid och sover ordentligt. Vilket inte riiiktigt var mitt fall.. Gick upp och knarkade kaffe 05:30 efter en fulländad insomnia natt. inte en enda jääävla sekund lyckade jag få ro och somna till! Fucking insomnia säger jag bara...Jag började nästan gråta när väckarklockan ringde i morse och jag fortfarande inte lyckats sova, fy fan. DESS utom fick jag jobba över två timmar idag, TJENA!
.
Hoppas ni haft en bättre dag än så. Nu ska jag powernap'a nån timme, och hoppas på att tjejmiddagen i kväll får mig på andra tankar än "snälla någon!! kom och hjälp mig att dö!!"
.
SVEJ!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0