Wednesday night...

.
Först vinkällare där vi både åt och drack gott, speciellt drack gott, för hela drussen fransoser + en svensk vinglade långsamt hem till Djo 4 timmar senare..
.
På denna tid hann fröken Mounette bli hjärntvättad, tryckt mot väggen, övertalad och manipulerad av dessa parisare att stanna i frankrike fram tills söndag. Så där stod min mamma klockan 20:00 i kväll och väntade på dotter att hämta upp efter flygning, men inte var där någon Emma på 18:00 flyget från paris inte.
.
SATAN OCKSÅ! Jag är vuxen nu! Inte alls läge att falla för grupptryck längre!
.
Jaja, grått och jävligt var det i Paris idag för första gången sedan jag kom, så jag och pojkvännen gav varandra en intygande blick av "En sån där sitta-hemma-och-glo-film-hela-dagen" blick, nickade lika intygande och sprang sedan ner på Marché U och storhandlade på det franska check-systemet, och har spenderat hela dagen i soffan framför film, bakat kanelbullar som vi sedan tog med bort till Djo och Carro, hängde lite där tills vi blev utslängda.
.
Nu har vi lagat mat och sitter och äter, och tänkte fortsätta med vårt Disney-film maraton vi påbörjade i morse.
.
I morgon ska vi båda på casting tillsammans, ska bli kul.
.
PUSS!
.
P.S Ni får ursäkta min pojkvän, han lyckades inte riktigt få till poserna igår, han skyller på att han hade "foi gras i hela munnen".. mjo, skiter väl jag i, du får hamna på bloggen i alla fall... (elakt skratt ekar i bakgrunden)
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0