reused 10.01




Idag har jag spenderat större delen av dagen på reused 10.01 för inspelning av reportage.
.
Jag blev mycket positivt överraskad när jag klev in i butiken!
De har ju lyckats samla ihop varenda liten pryl som jag själv skulle kunna tänka mig att antingen ha på mig, passa in i min lägenhet eller bara helt enkelt bli inspirerad av!
.
På pricken vad Malmö behöver just nu!
.
Jag ser fram emot invigningsfesten som är nu på fredag...
.
FÖR ER SOM INTE LYCKATS SKAFFA ER EN PLATS TILL EVENTET:
.
- Kom i stället och möt upp oss på Klaffbron där efterfesten äger rum,
och som rymmer betydligt mycket fler folk än själva butiken.
- Öppningen för allmänheten är den 4:e Februari. Så då kan jag varmt rekommendera att passa på att knycka åt sig de snyggaste plaggen innan de försvinner! ..eller bara för att kika in och inspireras av allt från inredning, möbler och kläder..
.
Vi ses där!
.
reused 10.01
Stora Nygatan 36, Malmö
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0