Hello fellers...

.
Här sitter jag framför min dator i Paris och jobbar på ett reportage jag ska göra för Malmö tv. Medan min pojkvän är på exklusiv plåtning för The Kooples, kul! Livet är fan orättvist.. Men men, ska på möte kl. 16:00 med en fransk rappare för ett litet musikprojekt vi planerat att göra ihop, sen blir det vinprovning kl 21:00 på en vinbar här i krokarna med alla franska vänner...
.
Hoppas allt är bra med er där hemma.
.
Jag reser hem till Sverige i morgon eftermiddag, sticker antagligen direkt hem till Anna för tjejmiddag, om jag hinner, och tänkte sedan ta mig bort till Babel där Bleek - ett killkompis band - skall ha konsert. Har ni inget vettigare för er en torsdags kväll så kom dit!
Lär bli FETT ÖS!
.
Hej Svej!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0