Yesterday.

.
Idag har jag bara jobbat och nu avslutade jag precis ett väldigt långt Skype samtal med pojkvännen där vi satt och planerade vår semester ihop.
.
efter många månaders distansförhållande ska det bli sjukt skönt att få ha 1 månad tillsammans oavbrutet. Jag ska jobba t.o.m den 13de, sen drar jag till paris för Judiskt bröllop den 14de,
.
Den 23:e kommer fransosen till sverige och firar jul med mig och min familj och på nyårsafton när alla kommer stå på en fest och bli -lite mer packade än vanligt- samtidigt som de konstaterar att det inte blev fullt så bra som de hade trott, så kommer vi sitta på ett plan och dricka champagne på väg till Thai-Thai land, UNDERBART!
.
I Thailand blir det Koh Chang en vecka för sol, bad och semester.
.
Efter det tar vi ett flyg från Bangkok till Peking för 4 dagars shopping, och för min del arbete.
.
sen bär det av hem till europa igen runt den 15 januari...
.
Ska bli så sjukt jäkla bällt!
.
Jaja, slutpratat om framtida planer!
Här får ni nu ist en tillbaka blick från min Tisdag. Kul va?
.
.
Boutique 100, skyltning
..
.
.
..
Jag lagade middag, och fick massa kvinnligt besök.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0